جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   کابل و مبدل   مبدل و هاب   هاب USB-C مک بوک | ESR 8-in-1 Portable USB-C Hub
هاب USB-C مک بوک | ESR 8-in-1 Portable USB-C Hub
هاب USB-C مک بوک | ESR 8-in-1 Portable USB-C Hub
هاب USB-C مک بوک | ESR 8-in-1 Portable USB-C Hub
هاب USB-C مک بوک | ESR 8-in-1 Portable USB-C Hub

هاب USB-C مک بوک | ESR 8-in-1 Portable USB-C Hub

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

هاب USB-C 8-in-1 مک بوک برند ESR

محدودیت پورت ها در مک بوک ها و آیپدهای اپل و یا سایر لپ تاپ ها و تبلت های دارای پورت تایپ سی، یکی از مشکلات عدیده کاربران برای اتصال چندین دستگاه به مک بوک یا آیپد می باشد. برای حل این مشکل هاب یو اس بی ها طراحی شده اند که امکان انصال چند گجت را به یه یک پورت C ممکن می سازند. “هاب USB-C 8-in-1 مک بوک ESR” یکی از بهترین آن هاست!



طراحی یکپارچه و مناسب

یک از فاکتورهایی که هنگام تهیه لوازم جانبی باید به آن توجه شود، کم حجم بودن و حمل آسان آن می باشد. “هاب USB-C 8-in-1 مک بوک ESR” به صورت یکپارچه طراحی شده است. این بدان معناست که کابل خروجی آن، مانند تصاویر کاملا درون بدنه اصلی قرار می گیرد تا در نهایت این گجت برای خمل آسان جمع و جور باشد.

دارای 8 پورت ورودی

این هاب دارای 8 پورت خروجی می باشد. این پورت ها شامل یک پورت کارت حافظه، یک پورت SD، دو پورت USB 3.0، یک پورت HDMI، یک پورت C، یک پورت USB 2.0 و یک پورت RJ45 برای اتصال کابل شبکه می شوند که از تمامی پورت های می توان به صورت همزمان استفاده نمود.

پشتیبانی از شارژ سریع 100 وات پاور دلیوری

یکی از ویژگی های برجسته هاب، قابلیت شارژر سریع آن می باشد. این بدین معناست که با اتصال یک شارژر 45 تا 100 وات با قابلیت شارژ سریع به هاب، لپ تاپ، مک بوک یا آیپد شما شارژر سریع دریافت خواهد کرد؛ در صورتی که همزمان می توانید از سایر پورت ها استفاده نمایید.

انتقال سریع دیتا

با وجود دو پورت USB 3.0 امکان انتقال اطلاعات تا حداکثر سرعت 5Gbps وجود دارد که این سرعت 10 برابر سرعت اتتقال داده در USB 2.0 می باشد. همچنین پورت شبکه این هاب دسترسی به سرعتی برابر با 1Gbps فراهم می کند.

پشتیبانی از 4K Ultra-High Definition

پورت HDMI هاب از 4K@30Hz پشتیبانی می کند که امکان انتقال تصاویر از لپ تاپ، تبلت و گوشی را به یک صفحه نمایش بزرگ تر می دهد. بنابراین تصاویر و ویدیو ها در یک صفحه نمایش بزرگ تر افت کیفیت نخواهند داشت و با کیفیت واقعی به نمایش در می آیند.

سازگاری

هاب USB-C 8-in-1 مک بوک ESR با انواع لپ تاپ ها، تبلت ها و گوشی های داری پورت USB-C سازگار است که شامل مک بوک پرو، مک بوک ایر، مایکروسافت سورفیس، آیپد پرو، آیپد ایر و تبلت ها و گوشی های اندروید می شود.

برندESR
سازگار باiPad, MacBook, با تمام دستگاه های دارای پورت USB-C
گارانتیگارانتی اصالت فیزیکی کالا
  امتیاز کاربران به:

هاب USB-C مک بوک | ESR 8-in-1 Portable USB-C Hub

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط